Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η “κανονικότητα” στα σχολεία με 25.000 κενά…

Covid-19. A teacher teaches mathematics

Το πρώτο κουδούνι σήμερα βρήκε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές, στην πιο κρίσιμη συνθήκη στη ζώσα μνήμη και πιο ανέτοιμα από ποτέ, αν εξαιρέσει κάποιος την τραγική περίοδο Διαμαντοπούλου, όταν αντί για βιβλία διανέμονταν στα παιδιά φωτοτυπίες.

                Το Υπουργείο Παιδείας με ένα μπαράζ επικοινωνιακών μεθοδεύσεων,  επιχειρεί να εξαπατήσει με τον ισχυρισμό ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί, το προσωπικό καθαριότητας και το απαραίτητο υγειονομικό υλικό (μάσκες, αντισηπτικά κλπ) είναι στη θέση τους από την αρχή της χρονιάς.
                Μέχρι σήμερα, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου,  έχει προσλάβει μόνο 21.065 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση καθώς και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, και 3.862 αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).                Έχουμε 24.927 προσλήψεις από τους περίπου 42.000 που δούλεψαν πέρσι, ενώ από το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό τη νέα χρονιά έχουμε μείον 3.500 εκπαιδευτικούς λόγω συνταξιοδότησης και άλλοι περίπου 6-8.000 εκπαιδευτικοί (κυρίως καθηγητές αλλά και δάσκαλοι και νηπιαγωγοί) που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες βρίσκονται εκτός τάξης.
                Αυτό σημαίνει ότι η επικοινωνιακή πολιτική του ΥΠΑΙΘ για την «κανονικότητα», παρουσίαζε αφηρημένα σχέδια επί χάρτου που εξαντλήθηκαν στην πολυσυζητημένη χρήση της μάσκας και στο παγουρίνο για να αποκρύψει επιμελώς ότι τα σχολεία ανοίγουν σήμερα, μέσω πανδημίας, αφενός με πάνω 25.000 κενά εκπαιδευτικών και αφετέρου, με περισσότερο από ποτέ τα τελευταία χρόνια, φορτωμένα με μαθητές τμήματα καθώς φρόντισε το καλοκαίρι να αυξήσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα!
                Ουσιαστικά στις δημόσιες εμφανίσεις της η Υπουργός Παιδείας παρουσίασε αφηρημένα σχέδια επί χάρτου που εξαντλήθηκαν στην πολυσυζητημένη χρήση της μάσκας και στο παγουρίνο – προσφορά του ιδρύματος “Λασκαρίδη”. Η υπουργός Παιδείας εισηγείται στους εκπαιδευτικούς να αυστηροποιήσουν μάλιστα τη στάση τους απέναντι στους μαθητές, μοιράζοντας αποβολές και ποινές σε όσους δεν υπακούουν στη χρήση της μάσκας. Δεν χάνει την ευκαιρία η υπουργός να θυμίζει στην εκπαιδευτική κοινότητα πως η πολιτική της είναι συνώνυμο του αυταρισχμού και της καταστολής.
           Απαράδεκτη εγκύκλιος για την ημέρα του αγιασμού                κατόπιν εορτής < αρχαία ελληνική κατόπιν ἑορτῆς (φράση που υπάρχει καταγεγραμμένη στον Γοργία του Πλάτωνα): όχι μόνο καθυστερημένα αλλά και αφού δεν υπήρχε πλέον η ανάγκη ή αφού τελείωσε το γεγονός
                 Εν τω μεταξύ, την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου, σε απόλυτο αιφνιδιασμό της εκπαιδευτικής κοινότητας προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο «Διευκρινιστικές οδηγίες για την έναρξη του διδακτικού έτους 2020-2021» δυναμιτίζοντας κυριολεκτικά την ημέρα του αγιασμού.
                – Αφού παλινδρόμησε για κάποιες εβδομάδες, αφού ανακοίνωσε το άνοιγμα των σχολείων στις 7 Σεπτεμβρίου για να το αναιρέσει μια εβδομάδα αργότερα ορίζοντας τον αγιασμό σε ημέρα που δεν μπορούσαν οι ιερείς να ανταποκριθούν τη συνήθη ώρα, αφού ανακοίνωσε ότι ο αγιασμός θα γίνει στις 11 π.μ. λόγω της εορτής του Σταυρού, αφού όλοι οι Σύλλογοι Διδασκόντων συνεδρίασαν και οργάνωσαν τον προγραμματισμό τους με βάση την αναβολή του αγιασμού για τις 11 π.μ. ή τις 10, παίρνοντας υπόψη την εμπειρία όλων των προηγούμενων ετών και τα νέα δεδομένα της πανδημίας, αφού ενημέρωσαν οι σχολικές μονάδες όλους τους γονείς ότι θα προσέλθουν με τα παιδιά τους στις 11 π.μ. στα σχολεία, μετά από όλα αυτά, το μεσημέρι της Παρασκευής 11 Σεπτεμβρίου, επιστρέφοντας οι εκπαιδευτικοί στα σπίτια τους, ενημερώθηκαν για την εγκύκλιο-παρωδία του Υπουργείου Παιδείας που έφτασε σε πολλά σχολεία μετά τις 13.30 (!!) και αναφέρει ότι «οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες στις 8.15 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού»!
                Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Α΄ Αθήνας η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από τη μια αιφνιδιάζει την τελευταία στιγμή την εκπαιδευτική κοινότητα επιχειρώντας να εκθέσει τους εκπαιδευτικούς στους γονείς και την κοινωνία και από την άλλη καλεί τους εκπαιδευτικούς να κρατήσουν τα παιδιά τρεις (3) διδακτικές ώρες στις σχολικές τάξεις και μάλιστα κάτω από πρωτοφανείς, δυσμενείς συνθήκες, χωρίς να κάνουν μάθημα!
                Προφανώς αγνοεί το ΥΠΑΙΘ ότι υπάρχουν σχολικές μονάδες όπου οι Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν προγραμματίσει συνεδρίαση για κατανομή τάξεων το πρωί της Δευτέρας, όχι επειδή οι εκπαιδευτικοί «είναι τεμπέληδες» αλλά επειδή το Υπουργείο δεν έχει στείλει ακόμη το απαραίτητο προσωπικό στα σχολεία.
                Και μάλιστα, όλα τα παραπάνω, τα κάνει, στην έναρξη της πιο δύσκολης σχολικής χρονιάς των τελευταίων δεκαετιών! Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατάφερε να μετατρέψει σε δυσεπίλυτο σταυρόλεξο την πιο εύκολη και ευχάριστη ημέρα του σχολικού έτους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρεσιτάλ Πιπιλή – Λοβέρδου: “Οι συνταξιούχοι Έλληνες είναι κακομαθημένοι” και “δεν πεθαίνουνε κιόλας”

Ο Ισραηλινός Πρέσβης χάλασε το παραμύθι: Δεν έχουμε νησιά ούτε και άποψη για την ΑΟΖ (vid)

Η στρατιωτική συνεργασία Ελλάδας – Ισραήλ, μιας χώρας – μέλος του ΝΑΤΟ κι ο στενότερος συμμάχος των ΗΠΑ, αποτελεί απειλή και όχι εγγύηση για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας και την ειρήνη στην ευρύτερη περιοχήΟι δηλώσεις του Ισραηλινού πρέσβη στην Αθήνα (ακούστε το ηχητικό στο τέλος) ότι δεν βλέπει την Τουρκία ως «εστία τριβών» στην Ανατoλική Μεσόγειο και ότι η χώρα του δεν έχει άποψη για το αν τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ, επειδή το Ισραήλ δεν έχει νησιά (!),αποτελούν κόλαφο για την προσπάθεια της κυβέρνησης της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων αστικών κομμάτων να παρουσιάσουν την αναβάθμιση των στρατιωτικών κυρίως σχέσεων με το Ισραήλ ως «απάντηση» στην τουρκική προκλητικότητα στην περιοχή.Ο Ισραηλινός Πρέσβης χάλασε το παραμύθι: Δεν έχουμε νησιά ούτε και άποψη για την ΑΟΖΟι δηλώσεις αυτές συνέπεσαν μάλιστα με τη συζήτηση στη Βουλή για την κύρωση της στρατηγικής συμφωνίας ανάμεσα στα υπουργεία Άμυνας Ελλάδας και Ισραήλ, που ξεκίνησε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2016 και ολοκληρώθηκε από τη ΝΔ,…

Ανδρέας Συγγρός: O «εθνικός τοκογλύφος» που συγκέντρωσε αμύθητα πλούτη & το αστικό κράτος τον τίμησε «εθνικό ευεργέτη»

«Δυστυχισμένοι Αρβανίτες της Αττικής, πού να ξέρετε πως τα έργα και οι δωρεές του Συγγρού, το πιο πολύ είναι ιδρώτας και αίμα δικό σας Κακόμοιροι αγρότες που σας μαθαίνουν στα σχολεία ένα σωρό παραμύθια για τους “μεγάλους ευεργέτες του Εθνους”, πού να ξέρετε πως οι Τοσίτσηδες, οι Ζαππαίοι, οι Μπενάκηδες, οι Αβέρωφ, οι Ζωγράφηδες, οιΒαλλιάνοι, οι Μαρασλήδες και τράβα κορδέλα, ήταν σκληροί εκμεταλλευτές των αγροτών και εργατών της Αιγύπτου, Τουρκίας, Ρουμανίας, Ρωσίας…»….