ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑΣ, η τηλεθέαση είναι αυτή που έκανε θέαμα τα σκουπίδια. Χωρίς θεατές, ο θλιβερός κρετίνος και επίδοξος βιαστής δεν θα υπήρχε. Θα περιφερόταν, στα γυμναστήρια για κοιλιακούς ή σε καφετέριες για ράθυμο ψωνιστήρι. Πολύ πριν την πανδημική απομόνωση, οι εγκιβωτισμένες ζώες αναζήτησαν «περιεχόμενο» στις ζωές των άλλων.

Η μικρή οθόνη, που φιλοδόξησε να γίνει το μεγάλο παράθυρο στον κόσμο, γρήγορα συρρικνώθηκε σε μια μεγάλη κλειδαρότρυπα. Η μόνη πόρτα που άνοιξε ήταν τελικά το καπάκι ενός σκουπιδοτενεκέ. Τα βοθροκάναλα, τα επιδοτημένα από τη φοροαφαίμαξη των μπατίρηδων, εκτός από την κατασκευασμένη ειδησεογραφία, την πανδημική υστερία, τη χυδαία προπαγάνδα των κυβερνητικών τίποτα, συστηματοποίησαν και το οικογενειακό μπανιστήρι.
Ο καναπές χρειάζεται και την αδρεναλίνη του, οι νοικοκυραίοι την κλειδαρότρυπα τους και η εποχή του social distancing, στενές επαφές τρίτου τύπου. Ο Χάξλεϋ, στο Νέο Γενναίο Κόσμο, έβαλε τους ετοιμοθάνατους να παρακολουθούν τσόντα σε οθόνη, για «έναν ανάλαφρο, ευτυχισμένο θάνατο». Ζούμε, κωμικοτραγικά προφυλαγμένοι, με υψηλό δείκτη ατομικής ευθύνης, από τον ιό που μεταδίδεται και απόλυτα εκτεθειμένοι, πάλι με ατομική ευθύνη, στους ιούς που αναμεταδίδονται.